torsdag 9 juli 2009

Ballerinaskor...

Då var det dags igen för min bästa vän och mig själv att bege oss på vår traditionsenliga "shoppingresa". Ruten utgår alltid från Borås till Ubbhult - Stjärnboden, vidare till Kungsbacka och därefter till Göteborg och ett avslut i Bollebygd! Så ser den lilla trevliga trippen ut och den slutar alltid med att vi kommer hem med påsar som innehåller massa bra att ha saker, *fniss*!

Vi har alltid lika trevligt, men idag så hände det också något helt fantastiskt. Jag har länge velat ha ett par riktiga tåspetsskor, ballerinaskor. Jag har letat på loppisar och på tradera, men utan något vidare resultat. Men så idag så fanns de bara där i en butik och givetvis så köpte jag dem med glädje! Nu hänger de fint på min stege i vardagsrummet, helt underbara!

Tack min vän för en underbar dag! Alltid lika trevligt att umgås med dig!





1 kommentar:

  1. Åhhh vilka fina ballerinaskor, själv har jag alltid önskat mig ett par skitiga, illaluktande truckskor....just det...har det på jobbet.
    Snygg sida!
    Ha en bra sommar!
    //Johan

    SvaraRadera