måndag 27 april 2009

Helgens festligheter!

Då var det dags igen för ett litet inlägg, den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge. I helgen har vi underhållit oss på diverse olika sätt. I fredags var jag och hälsade på min farmor, mycket trevligt! Sedan så var vi ute och åt i goda vänners sällskap. Vi åt tapas i vårsolen och drack gott.

I lördags var det dags för den årliga toarpakampen! Detta innebär att man är ett lag som går ungefär en mil och under tiden så utför man olika tävlingar på olika stationer. Man grillar, umgås och har det trevligt! Förra året kom vi tvåa av ungefär 300 lag, men i år gick det inte lika bra, vi slutade nog på 35 plats.

I söndags så körde vi och krattade mossa på förmiddagen. Sedan så var jag på en liten loppis och äntligen så fann jag min.....


.....Mjölkspann! Som jag har letat, men den som söker, han finner!






2 kommentarer:

  1. den va ju superfin.. jag gillade kaffekvarnen med.. så fin=) kramis johanna

    SvaraRadera
  2. Hahaha grinchomami har du hittat din mjölkspann nu guu va nice=)

    SvaraRadera