lördag 4 april 2009

Härliga lördag!

Nu sitter jag i soffan, klockan är 22.10 och jag är helt slut. Att städa kan nog ta kol på vem som helst, men fint blir det! Annars har det varit en alldeles underbar dag igen, solen har strålat och hela dagen har varit som en sommardag.

Jag var iväg på lite loppisar på förmiddagen...(lite roligt får man allt ha, fast att man har städdag). Gjorde lite småfynd som ni kan granska sedan här under. Annars så var vi på Elfsborg Hammarby som slutade 1-1. Tråkigt att dom inte vann, dom var faktiskt bra mycket bättre än Hammarby och dessutom var deras suportrar riktigt odrägliga. Svårt att lära barnen i skolan vad som är rätt och fel när vuxna människor skriker könsord, pekar finger och beter sig som riktiga svin...

Nu har jag bakat cupcakes eftersom min jobbarkompis kommer med sina barn och fikar imorgon, det ser jag verkligen fram emot!

Ha en fortsatt underbar kväll!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar